2012年4月5日 星期四

馬爾代夫出差記@Day4.4 參觀Moofushi (下)

Day4 (26 Aug 2011)   

上回講到去Constance Moofushi Resort 參觀, 去到第五站, 參觀水上屋。

Water Villa





沿岸已經見到一群又一群嘅魚&珊瑚!!!






依度真係超relax, 好有渡假感覺




屋頂嘅設計有對牛角, 好得意


由屋落水浮潛已經好多野睇


不過依度較淺水


見唔見到呀? 一條條湖水藍色嘅長魚, 好靚

入屋喇~

齋睇相, 好難辨識間屋有幾大, 所以我拍左段短片










上水仲有沐浴區俾你沖身, 爽呀!














由依度望到頭先落機個碼頭





跟住我地去spa centre, 沿途經過嘅地方


水清沙幼真係好靚~~





第六站: 參觀Spa Centre


依度...靚到好似一幅畫咁








spa centre隔離個沙灘




望住個海做spa, 人生一大樂事也


去到最尾有個休息區, 俾做完spa嘅住客坐低休息, relax下




見到條鯊魚仔


第七站: Resort周邊








第八站: 參觀Beach Villa

沙灘屋, size 比 Water Villa 大d, 感覺又係另一番味道~
















沐浴區在戶外, 我會聯想起昆蟲與我共浴





另一部份的Water Villa


這部份的Water Villa, Size同之前睇嘅一樣, 不過依part嘅房, 前面海後面沙灘, 啱晒d 有小朋友嘅family住~













第九站: 參觀 Senior Water Villa


跟住我地去參觀 Senior Water Villa



Senior Water Villa, 入屋喇, 依間房比Water Villa大差唔多一倍, 有九百幾呎!
仲有, 依隻水屋先有浴缸, Water Villa冇架~
如果大家揀去Moofushi, 我都建議加錢住Senior Water Villa,
因為價錢其實唔係差好遠, 但間房就正好多!!!
睇片就知









露天浴缸設計


一邊浸浴, 一邊睇魚 / 睇星








貝殼裝飾, 係Moofushi o既標記


依度有Mac mini, 裡面入左過百套電影免費欣賞, 仲有keyboard同wifi免費上網。




有花果幅牆, 係趟門設計, 可以拉開讓陽光滲入, 如果想要私隱度, 又可以拉埋。












餐廳區




參觀完畢, 我地坐係依度等候快艇, 傾計, 同團友交流下業界心得。












有人在岸邊潛水




要走lu...




坐快艇向Halaveli (是晚住宿o既酒店) 前進!!!


職員一樣係好熱情地歡送我地


因為係姊妹店o既關係, 所以有旅客從Halaveli坐多尼船o黎Moofushi玩




估唔到依一站逗留咁耐, 比原定時間遲左2個幾鐘, 太陽都落山lu!




坐左十零分鐘, 終於見到 Halaveli 碼頭 喇!!


1 則留言:

  1. 請問俄第一次去,有咩water villa 介紹,麻煩幫幫忙,我夫婦2人英文很差,怕溝通唔到,食飯有的没有图片....!

    [版主回覆11/06/2012 00:32:09]職員也不是以英語做母語, 其實簡單英語也可溝通。如果真的怕溝通不了, 可以考慮一些有聘請華語職員的酒店, 例如Shangri-La, Sheraton, LUX, Dusit Thani等等入住。大多數resort都有水上屋的。吃飯的圖片可以參考我其他文章啊, 不過我吃的都是以自助餐為主, 較少散餐的。

    回覆刪除