2012年4月4日 星期三

馬爾代夫出差記@Day4.3 參觀Moofushi (上)

Day4 (26 Aug 2011)   


花左大半朝時間, 又搭內陸機, 又搭水上飛機, 終於嚟到天堂!!!
嘩...嚟到依度, 風和日麗, 「今日先真正嚟左馬爾代夫!」 甘島Shangri-La's都比唔上呀!





黑色依群係咩嚟? 係魚嚟架!
從來都未見過咁壯觀嘅畫面!


Moofushi 個 lounge 係開放式


好開揚, 雖然唔係好奢華, 但我鍾意呀, 俾人一種好舒服嘅感覺~


未坐低, 一人一杯冰凍果汁奉上
木瓜汁, 清甜又清涼~v~


跟住職員就派brochure。
因為其他團友未到, 所以佢地唔介紹住, 帶我地去食飯先!

第一站: 餐廳


依個就係三餐全包嘅餐廳, 以自助餐為主~


睇下有咩食先...


麵包有好多款




芝士同salami


沙律


新鮮水果


兜完一個圈, 拎左依堆食物先~味道ok


開餐


周圍環境都好舒服架


依個意粉係大廚即叫即整, 味道唔錯架


甜品都超多款^v^ 不過我已經飽喇


聽人講依個椰子雪糕好好味, 自家製, 清甜唔膩, 必試!


餐廳另一個area, 可以望住個海食, 超正呀

第二站: 遊戲室


食飽飽, 團友仲未到, 我地就去左餐廳隔離嘅遊戲室。
依度wifi收得好好, 所以個個聚集晒係度


有個公仔麵頭小妹妹在篤波


我鍾意依度

第三站: Dive Centre


等團友到步食埋飯, 我地就出發island tour。
首先去Dive Centre


入去可以睇到每日有咩活動玩, 日日時段都唔同, 亦會因為天氣而臨時更改。
記住諮詢下教練, plan下你嘅活動啦~


一入到嚟就被依個corner深深吸引住


Excursion Price List


依箋水母燈超靚



第四站: Water Villa



1 則留言:

  1. 多謝你的意見,我希望能找合適酒店,但都很擔心,thx.........

    [版主回覆11/07/2012 01:45:38]唔洗擔心架^^ 酒店有好多, 慢慢揀o岩心水, 如果有咩唔明, 或者想對個別酒店了解o既可以問我架, 我未必識晒, 但係馬爾代夫o既酒店我都比較熟悉。

    第一步我估你要將你o既要求寫低: 如是否需要私家泳池, 到達之交通(水上飛機/快艇), 入住晚數, Budget等等, 然後再篩選o岩你o既選擇再揀。

    回覆刪除