2012年4月8日 星期日

馬爾代夫出差記@Day5.1 離開Halaveli

Day5 (27 Aug 2011)   




又再一次見到馬爾代夫o既晨曦




我地尋晚就係咁樣, 搬晒所有day bed落o黎依度 瞓低傾計睇星星。


話時話, 原來下面都幾寬敞~
如果網友有機會住依間酒店, 都試下同honey一齊瞓落去睇星星丫。



因為今朝食完早餐就要check-out, 為左爭取時間享用resort設施, 我地不惜7點就爬起身。








在泳池試浮潛


唔知係咪水域問題, 朝早浮潛唔係睇到d咩, 冇乜魚


只係玩左一陣


就上水沖身




返房途中巧遇兩對外藉新人


以前我都唔覺, 但親身o黎過之後...我先感受到, 在馬爾代夫結婚係好浪漫, 好開心o既事!




返房執行李, 望埋泳池最後一眼...
跟住我地等Butler接我地去餐廳食早餐。





Breakfast......


早餐以自助形式


都幾多款式












食物味道不過不失


望住個海食早餐, 人生一樂也!
食完早餐, 估唔到仲有時間返房休息, 所以我就返去換走件泳衣, 費事up住。




房間頂部模仿傳統馬爾代夫多尼船設計, 濃郁馬爾代夫風情


夠鐘, 準備前往碼頭等船。


而家陽光普照, 好靚呀!!!




依個shot勁得, 我地係度影左好多好多張相!






借左團友支長炮扮晒野XD

(背部曬到燒豬咁...大家o黎食度一定要做足防曬準備呀)


離開, 我地坐多尼船。
因為我地唔係直接去馬里, 而係去中轉站浮台轉水上飛機。


行李排排坐


見到個浮台喇


真係估唔到浮台細細, 企到咁多人! 依個體驗好得意呀~






今次我醒喇, 坐前排, 有得吹風扇




在seaplane, 唔放過每一個影相機會


著拖鞋o既機師, 好型!


準備好未? 起飛!


依個就係馬里市, 遠處有個長條形o既島, 就係機場


從高處望落去, 馬里市就好似一堆積木咁, 七彩繽紛好得意








機場係另一個島








成功LANDING








點樣o黎就點樣走, Constance靚靚旅遊巴又準時地等候我地。


3 則留言:

  1. wow! really nice!

    回覆刪除
  2. 马尔代夫真的真的真的好漂亮呀!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  3. 有没有蚊子啊?

    [版主回覆07/18/2012 21:18:32]室外會有點蚊子, 但不會太多

    回覆刪除