2012年4月3日 星期二

馬爾代夫出差記@Day4.2 搭水上飛機

Day4 (26 Aug 2011)   


當我地齊人後, 就去搭水上飛機~



在馬里機場出面, Constance Moofushi 嘅酒店專車已經等緊我地


大酒店係唔同d, 部旅遊巴好舒服呀~~~


對面望到果個就係馬里市, 馬里機場同馬里市係分開獨立兩個島架~


話咁快, 就到左水上飛機碼頭


所有水上飛機都係依度出發!
之前講過, 基於安全理由, 4點幾後所有水上飛機就會暫停。
如果你嘅航班係4點後到達, 多數趕唔到坐水機去resort, 就要在馬里市入住一晚喇~
而當中有口碑嘅, 就係Traders, 二千零蚊晚, 算係同級中最好~




Constance Hotels 集團, 有自家 Lounge, 讓旅客可以在一個舒適嘅環境等候水機。


入到去, 不禁「嘩」左一聲!
依度好靚, 俾人感覺好舒服~~~
唔講以為去左按摩店tim!


依度有兩部公共電腦供上下網, 咁就唔怕悶啦


仲有好舒服嘅梳化俾大家休息


點解咁多野食嘅?
原來酒店怕旅客等候期間會肚餓, 會在lounge準備左一d小食同飲品, 供大家免費享用。


真係好貼心呀~~~d包點仲好新鮮, 好好味tim!
三文治好味, 牛角包好味, 團友話Muffin超好味~

當我好開心咁食包嘅時候, 佢地叫我地上機。咁快?
因為水上飛機等齊人先起飛, 我地未到之前已經有幾位乘客等緊, 所以我地咁大棚人到左, 佢地仲唔拿拿臨催我地上機咩!
咁啱我被編左去第一組, 所以我要即刻上機~




依個係W嘅碼頭, 去唔到都影張相留念先


又借左團友嘅一幅相


好興奮呀!


水上飛機, 只可以坐16人, 裡面唔係想像中咁梳乎, 好熱, 好焗, 好迫!
三十幾度高溫, 十幾人迫在一個密不透風嘅狹小空間, 大汗不停咁滴!
小貼士: 水上飛機不設劃位, 坐最前排位置可以沾到小小風扇位, 起飛後都舒緩到架


起飛喇, 我特登揀左個窗口位, 從高空一睹馬爾代夫嘅美麗環礁~










坐左20-30分鐘, 我地降落 Constance Moofushi Resort 喇!


沒有留言:

張貼留言