2012年4月6日 星期五

馬爾代夫出差記@Day4.5 抵達Halaveli + Site Visit

Day4 (26 Aug 2011)   


到左Halaveli, 我地今晚入住o既酒店。
一落快艇就被依兩隻多尼船吸引住~










接待area


例牌果汁, 濕毛巾


因為抵步已經好晏, 聽日又一早check-out, 所以職員叫我地去Dive Centre借用浮潛用具。
Dive Centre 5點閂門, 剛剛好趕得切!


Dive Centre個姐姐好好笑容

借好用具, Butler就幫我地將行李連同浮潛用具送去房先。
而我地就參觀酒店喇!

Business Centre



水上活動中心





網球場



健身房



Beach Villa

馬爾代夫o既酒店, 通常都係水上屋貴過沙灘屋, Halaveli 係少數o既例外!
沙灘屋房價比水上屋貴, 而且數量較少。




別墅式設計, 有兩層高, 適合家庭入住。

太大了, 睇相有排睇, 我都拍左片俾大家睇~
首先參觀下層, 有bedroom, bathroom















跟住上2樓, 有living room, 依度可以作為後備客房, 俾小朋友加床。




Halaveli 一樣有mac mini系統









Kids Club







餐廳 Jing Restaurant Bar



跟住我地參觀spa centre。























Spa Centre





































因為遲左o黎, 所以參觀時間都好趕好趕, 未能完整地遊覽所有設施!


下一篇

馬爾代夫出差記@Day4.6 Halaveli - Water Villa




1 則留言:

  1. 點解有d化妝品ge? 比人用ga?

    [版主回覆04/28/2012 01:27:43]化妝品專櫃係賣架~

    回覆刪除