2012年4月9日 星期一

馬爾代夫出差記@Day5.2 探訪Chaaya Island Dhonveli

Day5 (27 Aug 2011)    


坐seaplane出返機場之後, 主辦單位幫我地加插左一個行程, 參觀Chaaya集團其中一間酒店兼食lunch。在機場, 已經有人歡迎我地。跟住我地就坐由酒店安排o既快艇去~





話咁快就到左!





Chaaya集團在馬里有三個島, 分別係: Chaaya Island Dhonveli, Chaaya Lagoon Hakuraa Huraa, Chaaya Reef Ellaidhoo。今次我地參觀o既係 Chaaya Island Dhonveli, 因為由斯里蘭卡集團管理, 所以成間resort都有斯里蘭卡建築特色, 有別於其他馬爾代夫resort。


Resort 地圖




依度o既spa都唔貴












好大個唔知咩果!!!


餐廳 Lunch


首先去餐廳食飯先~


餐巾摺成多尼船, cute


依個薯仔忌廉湯, 出奇地好飲


其他食物普遍味道較濃, 同埋好重咖哩香料味。有d團友食唔慣, 但係我又幾like喎, ha

食食下, 突然好多人跑左出去, 好似有野睇。


於是我地又去湊熱鬧


原來係海豚呀!




依個麵看似平平無奇, 原來都幾好味


食飽就出發site visit去!

Chaaya Island Dhonveli有五隻room type, Garden Bungalow, Superior Room, Beach Bungalow, Water Bungalow, Over Water Suite

從質素睇o黎, 佢都係屬於平價酒店之選, 最平果隻房, 都係二百幾美金一晚, 超抵!
至於值唔值...就見仁見智喇, 話晒都係長洲渡假屋咁款, 去馬爾代夫住長洲渡假屋, 咁點解唔直接去長洲呢?

Superior Room


首先係Superior Room, 一棟6伙, 間間一樣size。
第一眼感覺, 似西貢渡假營......


入到去, 有d土耳奇風情




單從裝修, 好難聯想自己身在馬爾代夫, 又或者係東南亞國家。


樓底好高呢! 差不多20呎高






梳化後面有度門, 可以通往隔離房的~













太陽能發電板


Beach Bungalow

跟住參觀依隻好似係Beach Bungalow, 點解我話好似係?
因為上官網係搵唔到依隻room type的@@
佢又通往beach, 就當佢係beach bungalow先啦






兩層的設計



入到o黎, 真係好有土耳奇石屋o既感覺, 但係依度燈光較暗, 恐怖d




又係梳化又係床




廁所好開揚, 都係親親大自然o既設計






你夠唔夠膽係度浸浴呢?


上層係bedroom



酒店泳池


泳池就削d...好似康文署d公共游泳池咁......


特別係依個冬菇亭...o晒咀


大浪酒Bar

其中一間酒吧






依間酒店好多位都超大浪






太大浪喇, 好多蟹仔爬晒上o黎



Kids Club


依個ma......真係好原始, 好似80年代公共屋村遊樂場咁


都唔知係咪真係有小朋友入去玩


餐廳2號


另一間餐廳, 聞到濃濃o既斯里蘭卡香料味






好欣賞佢地o既手藝





Garden Bungalow

依隻Garden Bungalow, 係最cheap o既一種房。
不過參觀完畢後, 覺得依間都唔係咁差乍bor!



























員工宿舍




跟住我地向Water Bungalow方向行, 經過海灣, 沿途都好大浪




好凶狠


咁多石...我懷疑係咪真係有人玩滑浪......?!?



大浪酒Bar 2號

 
跟住我地見到酒吧2號, 依個酒吧較大, 終於見到人

















Water Bungalow


Water Bungalow係第二貴o既房種, 不過依度唔適宜直接落水浮潛, 因為石多同埋太大浪。














張床對住落地大玻璃, 可以睇浪







Beach Bungalow
Beach Villa之中, 依隻係最正, 所以當日都fully booked。
















唔知係咪Budget Resort關係, 沿途都見唔到一個中國人, 多數都係外國人多!



Over Water Suite

藍白色依隻就係 Over Water Suite, 係最貴o既room type。
因為參觀當日全部full晒, 所以參觀唔到~








匆匆參觀完畢, 走lu~
總結, 依間酒店d人服務態度好麻麻, 睇酒店o既時候又不停催我地, 催都算啦, 仲黑面, 俾說話我地聽!
大佬呀...我地俾生意你做架, 你連對我地態度都咁, 點期望你對客o既態度係好呢?

坐快艇離開, 佢地係唯一一間冇向我地揮手送別的。


從快艇上望返resort, 見到頭先o既 Superior Room。

經常有客人話去馬爾代夫間酒店唔洗好靚, 平平地得架喇, 最緊要係果個海。
依間真係幾平, 連埋稅八千幾蚊一個人應該ok, 但係...依個質素你又接唔接受到呢?
要平, 平o既選擇有Amari, Kandooma, Chaaya, around 1萬蚊左右。
如果冇比較之下...可能 ok o既, 但如果你見過真正o既馬爾代夫靚酒店, 應該會寧願加多d錢住好d~
記住一分錢﹑一分貨!


下一篇

馬爾代夫出差記@Day5.3 遊馬里市



沒有留言:

張貼留言