2012年4月25日 星期三

台北之旅-Day2【好味到昏牛肉麵】

Day2 (13 Apr 2012)

第二天, 較了鬧鐘九點起身食早餐, 但係因為實在太累了...最後放棄了, 睡到11點。
酒店早餐是7-10點, 對香港人來說比較早啊!
休息夠了, 精神好好多, 沖個涼就出去食早餐~
因為1個人, 所以去哪裡都很自由, 可以隨心而行。
聽講昆明街有間好出名的牛肉麵店, 就在幸福旅店附近, 去試下先!

 

到左, 剛剛12點幾, 撞正食飯時間, 都幾多人, 店員派左餐牌俾我邊點菜點邊等。 

 

 

我叫左碗牛肉麵(小) NT$160 (幼麵), 其他野都好吸引, 不過胃得1個, 食唔到太多。
等左5分鐘左右, 就有位喇~



店子裡面幾寬敞, 坐得幾舒服。
我被安排坐到一張二人桌。

 


坐下時, 小店職員走過來非常有禮貌地對我說:「你好, 請讓我幫你清潔桌子」
這讓我有深刻的感受, 因為在香港, 已經習慣左出街食飯, 伙記抹枱執野唔會出聲, 執完就走開。
但係佢咁有禮貌同我交代, 令我感受到優質服務態度。




 

店子有自家製的牛肉麵醬﹑小菜專用辣醬, 嗜辣的朋友可以一試! 
茶是自助形式的, 有個櫃放左茶杯及茶壺。 





等左10分鐘左右, 熱騰騰的牛肉麵上桌了。望落好似好好食咁, 流晒口水...
喝一口湯, 是用牛脊髓﹑牛腿骨﹑牛頸骨熬成的湯底, 非常清甜而不?, 仲含豐富膠質, 對女生好的^^
牛肉麵專用辣醬, 係由牛脊髓加辣椒同炒再打成泥狀, 好考功夫的, 我加左少少入牛肉麵, 香香辣辣, 清湯即時變成紅燒牛肉麵!
牛肉採用澳洲牛腿肉, 半筋半肉, 質感軟腍, 彷彿在口中融化, 好好味!
麵條有粗及幼兩種, 粗麵煙韌有咬口, 幼麵則幼滑吸湯, 各有優點。假日只供應幼麵。

牛店
地址: 台北市昆明街91號
營業: 11:30-22:00
電話: (02)23895577
休息: 年中無休
網址: 沒有

 
順帶一提, 喜歡這牛肉麵, 還可空運回港。


吃完, 一幅滿足的樣子離開。
難忘的味道, 貨真價實, 值得一試!


下一篇
台北之旅-Day2【獨闖西門町】上一篇
台北之旅-Day1【西門町 幸福旅店】



2 則留言:

  1. https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/406534_10150699142249838_547419837_12015325_1588957157_n.jpg

    我吃這間的牛肉麵...也是好味到震牛肉麵!! 如果你喜歡食都可以試下架~之前叫小吳牛肉麵~
    吃法可以吃D牛油~~牛肉充滿係口入面~~正到爆架!

    [版主回覆04/28/2012 01:17:54]多謝分享, 你介紹依間都好正呢^^
    下次有機會再去台灣我都要試下先!

    回覆刪除
  2. 好想食啊﹗

    [版主回覆04/28/2012 01:19:45]heehee, 而家台北d機票好平呀, 下次去試下啦^^

    回覆刪除