2012年4月2日 星期一

馬爾代夫出差記@Day4.1 離開Amari, 返回馬里

Day4 (26 Aug 2011)  


最後一日, 我地因為要趕早機, 所以5點幾Morning Call, 6點碼頭集合。
雖然Amari唔算係一間好靚嘅resort, 不過這樣滿載快樂回憶, 離別, 始終會唔捨得。



晨光初露, 總給人盼望的感覺。


Butler載我地去碼頭


因為冇時間慢慢食早餐, 所以酒店幫我地包左一人一盒早餐。
有蛋糕, 蘋果, 菠蘿, 橙, 蛋, 水一枝。





我們緩緩地步向碼頭


很平靜的海水




臨別前, 大家影左張大合照


夠鐘上船喇


別了~Amari


在快艇上, 回想返初到步時的感覺, 好似發左場夢咁~




不消20分鐘, 見到岸了~


旅遊巴一早在等候, 接載我地去甘島機場






機票依然係MR, 哈


因為唔係國際機場, 所以check-in設備都好簡單


等左個半鐘, 終於夠鐘上機喇~




馬爾代夫地圖, 內陸機地點主要有5個, 如果由Male搭水上飛機去唔到嘅, 就可以坐內陸機再轉快艇喇~


馬里(Male)內陸機場


由內陸機場步行過國際機場, 只需5分鐘, 超快!


跟住我地就搭重頭戲「水上飛機」喇!!!
我揸住依張就係水上飛機票~


機場有幾間餐廳, 可以俾你肚餓時醫醫肚。
話時話...今朝唔係食左好多野, 而家好肚餓......
趁未上機, 本來諗住買d野食, 機場都預左貴架喇, 但冇諗過貴成咁
一包薯片, 要8蚊英金, 一份三文治, 要10-12蚊美金......
真係嚇親......@@
結果, 梗係咩都冇買到啦~
唯有餓住等去Moofushi食lunch啦~


下一篇

馬爾代夫出差記@Day4.2 搭水上飛機




沒有留言:

張貼留言