2010年4月11日 星期日

北角好味道1 - Toppings 美式漢堡店


今集想為大家介紹一間超級正的美式漢堡專門店!!!!!



小小的店子座位不多, 裝修很有美式感覺,


藍色的牆身, 掛上各式各樣奇怪招牌, 深啡色的木桌子及椅子,


若不是牆上掛著附有中文的水牌, 我真的以為自己去了外國的快餐店









我們點一客芝士漢堡, size比麥記的大一倍!


牛肉雖然不是特級厚, 勝在夠大, 牛味濃郁





依度最正的是有12款配料及醬汁任你 MIX & MATCH, 給你自製最合口味的「超級漢堡」!





我加了很多蕃茄粒, 蘑菇片, 酸瓜, 及茄汁,


加埋原本的 double cheese同埋大牛肉漢堡扒, size大左一倍!






咬一啖感覺很幸福, 那豐富的饀料在口中融合, 真係好好味!





漢堡包單買由三十幾蚊起


餐由四十...幾蚊起, 價錢同burger king差唔多, 但係滿足感是double上!
除左漢堡包, 仲有美式熱狗俾你揀, 一樣可以Mix & Match, 依度仲有好多美式小食如薯皮薯角薯格等等, 醬汁都有大把俾你揀! 講唔晒咁多!


有機會去開北角, 大家都要試下! 真係正!




(按圖放大)


Toppings
地址: 北角炮台山宏安道18號shop14地下
網址: http://www.toppings.com.hk/
電話: 2887-0832
Fax: 3178-0252
Openrice專頁: http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=26154



1 則留言:

  1. 大就系大,但唔平

    [版主回覆04/14/2010 18:52:00]雖然價錢唔算十分平, 不過比起果d名牌漢堡包店如Freshness Burger, Triple's O等, 已經算實惠架哪~~

    回覆刪除