2010年4月14日 星期三

第二本新加坡旅遊書入手



今日放工突然想去三聯睇書,唔覺意就買多左一本新加坡o既旅遊書
就係明窗出版社o既「新加坡+民丹島」(升呢版)
其實較早前已經買左長空閃閃系列,無啦啦又買多本!
哈,我係有舖買旅遊書癮架,咁冇一本係完美家ma,各有各優點
對一個未去過o既地方,多一本書,多一個參考,都冇壞o者~

咁不如我講下依本書有乜好處先
好處就係排版好清楚,好易明,睇得好舒服
資料都算詳盡,地圖又唔會好似長空閃閃系列咁花碌碌
同埋有d野,依本有講,長空冇講架
最後,最吸引我買o既原因,係因為佢依個「升呢版」上個月才新鮮熱辣出版,書尾仲有d coupon俾你用,咁新,資料一定最updated!
所以...我就買左哪!

實際上好唔好用,等我比較過就知,嘿~

下個月就出發,要快d plan個行程出o黎先得哪!


沒有留言:

張貼留言