2010年4月26日 星期一

入門必備 - 《15分鐘法語》(附mp3)


  《15分鐘法語》是學習法語日常用語的入門書,由萬里機構出版。

三年前曾經買過依本書,覺得好好,但係因為唔見左,所以最近再買返。十二個單元涉及日常生活的各方面,內容實用,由淺入深,主要學習簡單會話,而且非常生活化,例如認識新朋友﹑去咖啡館﹑去超市買野等!每天學十五分鐘,輕鬆有趣,每單元的複習課及時跟進鞏固本周所學,使讀者能通過短短十二周的學習,就能掌握基本的日常法語,消除在法國旅遊辦公的語言障礙。每個句子同生字都附有英文拼音,雖然只是近似音,未必百分百準確,不過用得耐左,習慣佢個模式,對於自學發音都有d幫助。

隨書仲附有MP3光碟,法語對白全是由法國人親自錄音,會配合旁白引導教學,返工放工搭車o既時候聽,就算唔睇書都可以學習到,認真方便~唯一美中不足是萬里機構是台灣出版社,所以MP3旁白是國語,暫時仲未有粵語版。

本書特色
  1.每天15分鐘,簡單輕鬆
  2.內容實用,解決日常生活中的交流問題
  3.豐富的相關生活場景和實物圖片
  4.相關的語言會話貼士和文化背景貼士







我覺得這作為入門級的輔助書是不錯的,不過真係好基本,只能應付簡單的情景對應,用作法國旅遊應該很有用。唔好以為讀晒成本書就識法文,因為法文係一種幾複雜o既語言。如果要睇得明法文書﹑法文電影﹑可以和法國人傾計,還是要由基本功學起打好根底,再深入鑽研,始終學語言是沒有捷徑的。



沒有留言:

張貼留言