2010年4月20日 星期二

佐敦AF法文好老師王鍇

上星期上法文 level 2 第二堂,王鍇老師返o黎教返~
初時見佢個樣嚴嚴肅肅咁,後尾開始教書,發現原來佢幾nice
佢真係寫好多notes,我地不停抄抄抄,好多野抄,但係又唔會亂~
不過佢真係教得唔錯!好有系統,同埋佢對法國o既文化歷史都幾熟悉,跟佢真係學到好多野!
例如arrondissement,齋按字面解係:自治區﹑郡﹑區
但係原來此「區」不同香港的「區」
依度o既
arrondissement分區方法係由內至外打圈,蚊香分區法
越接近圓心,區號越細

外國好多大城市,都係以依個方式去分區的
通常華人區號碼係13,因為對於外國人o黎講,13依個字有不祥的意思,
中國人話,你唔要,我地要。所以好多時華人區都係13就係咁解~

上左個半鐘,已經學左好多野,同 madame chan 差天共地!
上堂 madame chan 代課,上左3個鐘,都好似教左好少野咁~
有同學仔話,上個學期 madame chan ,上左3個月都唔知做緊乜!
因為 madame chan 上堂成日講法文,好少講廣東話
其實咁樣有好有唔好啦,對於初學者可能唔太適合o既
真係要讚多次王鍇依個阿sir,真係教得唔錯!上堂好多野學好充實~
好期待下一堂~


1 則留言:

  1. 原來是這樣分區的!因為找關於學習法語的資料,無意中來到這裡,學到東西了,謝謝!

    [版主回覆02/02/2011 19:20:00]Nice to meet you!

    回覆刪除