2010年4月10日 星期六

level2開學lu~

開學lu~開學lu~
level 2, Fri 6:30-9:30pm, 班房係204
一班有21個同學, 都唔少喎~
我第一個到達, 入去搵定個靚位坐低, 期待著係邊個老師教

6:30pm, Miss到了, 係個老女人, 中國人, 戴眼鏡, 頭髮逢鬆曲曲的
後來佢介紹自己, 原來係madam chan
雖然佢係中國人, 不過佢全程講法文, 佢d法文都幾好聽, 好聽過pierre wong
不過原來佢係o黎代課架乍! 真正果位老師應該係王鍇~

根據之前搵落o既資料, AF佐敦中國人老師有4個, 分別係madam chan, 王鍇, 王人德(pierre wong), 王百全(p c wong)。傳聞中p c wong 係白頭髮老伯伯, 教得最差, 不過佢退休唔再教了。

之前網上聽過人講
王鍇 - 寫書不少,教法比較古板,不是個個學生可以接受

諗緊好唔好轉班好, 後來搵到另一個評語係話
「王鍇最好, 佢出過好多書, 比佢教學到好多野」

我上網search過, 佢真係出過好多書, 既然有個師兄都讚, 咁我都可以放心試下俾佢教。

班上面有半班同學都係第二度o黎
有幾個停左一個學期, 再報返
有一個是來自CU的插班生
有部份是由第二個時間轉過o黎的, 包括我在內
不過最得意的, 就係我班竟然有一個非洲同學, 佢來自肯雅
好得意, 咁遠水路o黎香港學法文
我問Miss, 乜非洲唔係多數講法文o既咩? 點解佢要學o既?
原來只係部份國家, 非洲有d國家係講英文的
我對依位非洲同學o既背景好好奇, 奈何我同佢坐得太遠, 所以同唔到佢傾計

新學期, 要努力!
第一堂madam chan派好多工作紙俾我地, 教左大半堂先開始教番書入面o既野
因為佢冇咩解釋, 只係講法文, 所以初初都聽到我地一知半解
後來佢開始講番少少中文, 又問我地有冇問題, 發問過之後明白番:)


1 則留言:

  1. Hi~

    我讀咗Level5停咗呀~

    Pierre Wong教過我兩次,,佢真系好搞笑..有次Exam仲提我地水-_-"~

    得閑分享下D學法文心得喇~

    [版主回覆04/15/2010 18:43:00]Salut! Benny~ Pierre Wong真係好好人又搞笑, 哈哈 不過我覺得佢d發音好似唔係好正咁(可能係佢把聲o既問題), 所以都想試下俾其他老師教先:) 你學到Level5, 咪有張Elementary o既證書囉?:) 係呢點解唔繼續學落去o既?

    回覆刪除