2010年4月20日 星期二

銜接學士課程展,top-up degree的決擇

星期六去左個銜接學士課程展,其實一直都好想讀番個degree,不過我唔想讀Multimedia,想讀Business相關的Top-up Degree。
在這個學歷掛帥的年代 —— 要搵工,先要下「苦」工!冇番個degree揸手真係唔容易搵到好工。
這個學士課程展之所以吸引我,全因為一句說話「希望轉科,讀一個與副學位不同的科目」,這是我的願望。

其實course真係有好多,花多眼亂
經過一輪篩選,最後考慮以下依兩個course

University of Birmingham
-BA(Hons) Business Enterprise $65,000 (讀1年) (不可申請CEF)
www.astonhongkong.com

->1 year with 4 subjects+1 research project
->100% taught by the UK University faculty
->The degree is awarded by The University of Birmingham, ranked 22nd in the United ->Kingdom by "The Good University Guide 2010"


University College Dublin (National University of Ireland, Dublin)
-Bachelor if Business Studies (Honours) $79,500 (讀1年半) (可申請CEF)
www.kaplan.edu.hk

->歐洲首屈一指大學, 其商學院已有100年歷史
->全球首5%高質素的大學 (資料源自: 泰晤士報高等教育特刊2009)
->在全球商學院排名第37位 (資料源自: 經濟學人2009)
->在港開辦已15年

輪排名,兩間大學都在全球200名內,不過University of Birmingham排名較高,同埋快d 讀完,學費又平d。不過我本身冇商科底,我都會擔心一個問題,就係可能冇direct offer,就算真係收左都可能讀得好吃力。University of Dublin 就已經confirm左收我,因為之前有案例收過Multimedia high dip o既學生。而比較過課程內容方面,University of Dublin 都比較完整同全面,有12 subjects,同埋我sit in過佢地o既orientation,發現佢地有study guide book,咁即使完全未讀過business o既同學都可以慢慢一步一步咁去學習,感覺容易handel好多~15年經驗即係15年經驗,係唔同d o既~如果真係揀左 University of Dublin ,我會Major Marketing,因為自己對依方面有天份同有興趣d~

搵到個blogger之前讀過依個course,問過意見,得出以下回應

問:請問你係咪讀緊 University of Ireland, Dublin


-Bachelor if Business Studies (Honours) 依個course呀?



我而家諗緊報唔報依個好, 你讀左咁耐你覺得點呀? d老師教得好唔好?



答:係呀, 我覺得幾好, 教材全部包埋係學費度, d參考書好實用。 功課量適中,  功課模式可以apply番o係工作上, 老師有d比較好,

有d就講得沉悶d, so far除o左一個教師口音難聽d, 其他o既口音都好易聽。
但你要預o左佢一上堂就要連續番4-5日,

在職o既係會辛苦d。


其實計「學到野」同埋計學費「抵」讀,都係 University of Dublin 好d o既~
讀書都唔可以靠捷徑,雖然唔知點樣嘔d 學費出o黎
不過我深信讀完之後,前途同出路都會好d,所以幾辛苦,我都會捱埋佢!


5 則留言:

  1. 我覺得TOP UP 真係好貴..=[ 不過我估我遲下都要讀架啦.~~

    我次選係MARKETING~ 首選睇下有冇EVENT MANGMENT ~

    我都覺得而家冇DEGREE好難搵食呢..唉..加油~

    [版主回覆04/24/2010 10:53:00]係呀~d Top-up下下閒閒地都五六萬, 真係幾貴, 貴果d八九萬都有@@ 我都對event management有興趣呀, 我見Poly u speed果個top-up係讀event同PR, 不過超貴!

    回覆刪除
  2. 我都啱啱apply咗個top-up,不過始終都擔心個認受性

    [版主回覆04/28/2010 01:05:00]你報左邊間U呀? 聽講d HR同政府會有個list排名認受性o既

    回覆刪除
  3. 我報咗city呀,我上教統局個網只係睇到海外大專課程ge list ja, 睇唔到top up degree呀><

    [版主回覆05/01/2010 00:11:00]city都好丫, BBA都幾出名

    回覆刪除
  4. 紫深蕃薯的日與夜2010年6月2日 晚上7:59

    hehe..welcome as UCD BBS MKT student ar...UCD OVERALL都唔錯, 我啱啱讀晒12科嘞

     

    佢係2009年泰晤士報全球學校排名第89位, 高過浸大, 城大, 樹仁, 嶺南等等, 因為香港得科大港大同中大入選全球100名咋~~

     

    愛爾蘭排名第二, 歐洲好似37...AS AT你都有資料啦....

    ANYWAY...UCD係唔錯, 堅有阿SIR由愛爾蘭飛過黎...我呢12科有大約7科係外國人授課, 約一半係DR 或以上的PREFESSOR...

    資質OK...加油....

    [版主回覆06/02/2010 22:14:00]多謝你o既分享, 好詳細呀~ 咁你讀完12科之後一定學到好多野喇! 其實我對UCD都好有興趣, 真係好想讀 不過可惜因為種種原因...被迫放棄這個機會

    回覆刪除
  5. 紫深蕃薯的日與夜2010年6月2日 晚上8:01

    如果有心諗MASTER的, 一定要揀有HONS的學位...因為你會發現, 十個有九個的MASTER學位都REQUIRE 2ND HONS的BACHELOR...

    [版主回覆06/02/2010 22:15:00]依一點我都知呀~ 咁你有冇繼續讀master呀? UCD o既畢業生, 容易升到好o既master嗎?

    回覆刪除