2009年8月16日 星期日

台中11天環島遊@Day 11 【離開台中返港】

2009年1月4日

話咁快就來到最後一日, 真係好唔捨得!
台灣是一個好地方, 風景美麗, 美食多。


打開園蘭送的蓮霧果, 嘩...真係有好多, 問題係帶唔帶得返香港呢?
好彩酒店大堂有得上網, 上網Check過, 台灣帶水果出境係冇問題的!


因為金樺大飯店係冇早餐的, 所以我地今朝食杯麵。


而我就食這個光泉朱古力脆脆+牛奶, 我非常非常喜愛的小食, 點解香港冇o既呢...?

飛機飛2點, 我地約左司機11點半o黎酒店接我地, 12點左右就到達台中機場~
依個司機幾好人, 去程都返程都係搵佢接送, 每程NT400, 我都唔知貴定平。
不過佢架車好舒服, 仲有電視睇tim~~


襯仲有d時間, 我地坐低食少少野。
這是台中機場絕無慬有的食店~~選擇都唔太多~~


食完野, 入閘等待



有d人好心急上機, 一早就排隊


邊個話台灣冇聖誕氣氛架?


港龍航空同香港快運並排~


上機了~~


今餐好麻麻




3點20分, 成功降落香港國際機場
旅程完畢

1月4日完結旅程, 8月16日才寫完遊記, 這個遊記都寫得耐了......
多謝一直收看的讀者

(完)




回到第一天

沒有留言:

張貼留言