2009年8月9日 星期日

KittyLab試玩日

KITTY LAB Hello Kitty進化啟動





因為工作關係, 所以尋日我地有免費飛去試玩KittyLab~~
係咩o黎? 其實這是一個每年一次的大展HelloKitty展覽, 每年7~8月都會在九龍灣展貿舉行。

上年o既主題係Black Wonder, 故事講述HelloKitty同Dear Daniel俾Kuromi捉左, 因為Kuromi妒忌HelloKitty個蝴蝶好靚。我地就要透過解碼遊戲過關救Kitty。

而今年個主題就係Kitty Lab, 講Dr. Kitty在實驗室內創建模擬城市, 進入城市, 獲取Kitty ID o既同時, 並啟動Kitty進化程式, 實現育成工程。透過每一個遊戲, 育成一隻你心中與別不同的Kitty。展覽由8月13號至8月30號, 門票現已在城市電腦售票網公開發售。

欲知更多詳情, 可以去KittyLab個官網
http://www.kittylab.com/



由第一年Secret House, 第二年Black Wonder, 到第三年Kitty Lab, 我都有參與其中不過比較之下...今年個Booth好似冇上年咁靚喎!


估唔到試玩日都有咁多人排隊......
我仲以為我好尊貴tim...



展覽講明唔俾影相, 但係人人都照影, 我當然唔會咁乖啦


一入場, 每人有一張地圖同一隻Kitty雲, 用來玩遊戲紀錄用的。





Kitty雲會面紅, 仲會變色的, 好可愛呀^^

場內有好多大大隻公仔, 超可愛>v<






全城有 14 個 check point, 可玩育成 Kitty 遊戲則有 10 , 如 Daniel 旅行社、草莓病院、KT 車站等等, 其餘四個 check point包括哈囉鐵塔、Kuromi 劇場等等。人人第一站都是草莓病院, 所以最多人, 排隊排得最耐...之後就會將d人分流到其他唔同o既區域, 我地要根據每一個遊戲o既結果來決定Kitty的身份, 無論係佢o既身高, 髮型, 飾物, 星座, 朋友, 都係由你來決定。不過嬴左先有得揀, 輸左就冇得揀。










玩到最後...每人就得到一張育成卡, 記錄你所育成的Kitty。

哈哈, 睇下A先生隻Kitty(右), 個樣勁怪呀, 從Kitty外表, 不難猜到他有幾憎Hello Kitty 不過我隻Kitty都唔好得去邊, 哈...

完場後, 到達紀念品會場。
今年o既紀念品好靚, 雖然我唔鍾意HelloKitty, 但係我都買左一把遮做手信。


離開會場後, 我地就去到照相館, 睇番之前影果張相~~
相信有玩開o既朋友, 都會知道這是入場後指定動作
今年張相好靚~~~除左相框靚之外, 仲有一張貼紙俾你自己加工, 就好似玩貼紙相咁!
承惠$50大元, 不過留個紀念都okay o既~~


更多更多有關KittyLab的報導 (有更多圖)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/lifestyle/20090803/00315_001.html
http://hkmagazine.org/client/next_view.php?mag=ketchup&submag=ketchup&issue=112&art_id=12983465
http://ladies.sina.com.hk/cgi-bin/nw/show.cgi/139/4/1/367896/1.html

517期 直擊試玩Hello Kitty Lab (video)

http://www.youtube.com/watch?v=cVdT3hT4418


沒有留言:

張貼留言