2009年8月27日 星期四

菲律賓浮潛裝備


行前準備1: 浮潛專用mask
多謝網友好介紹, 從yahoo上買了這個浮潛專用mask。
據網友報料, 此mask質地好, 又有防浪設計(氣孔口向下), 有浪kum埋o黎都唔怕飲咸水。雖然去到保和島出海, 船家都會包mask, 但係用人地用過o既始終唔係太衛生。難得有好介紹, 所以即買!

大家有興趣都可以去yahoo拍賣search下, $109/each

行前準備2: 防水相機袋
下面果個係DiCAPac出品的防水相機袋, 兩年前已經買左。
當時在星際買好似$220, 真係好洗好用, 佢跟左我去好多地方架哪~~
好處係可以用番自己部dc, 唔洗另外買部防水機。


6 則留言:

  1. Hi hi, 我下個月會去大堡蕉呀, 朋友介紹我買呢個防水袋,我未用過唔知效果如何呢?? 你可唔可以比d意見我呀. 玩得開心d呀

    [版主回覆09/02/2009 22:20:00]去大堡蕉真係開心呀^^ 我都好想去呢~~~ 依個防水袋我用左差不多兩年了, 好好用呀 效果同你本身DC影出來的差唔多, 好清架 如果浸過水之後在水面影, 有可能會有d水點在鏡頭位影響效果囉, 不過如果在水底拍攝就唔會出現依個問題 仲有一個缺點就係唔可以開閃光燈, 因為會反射, 影相唔靚的。 所以d相靚唔靚完全depend on你部相機o既質素。 如果想參考一下透過防水袋拍攝出來的效果, 你可以去我最近的「香港遊:汀九深井2兩遊」, 我在泳池影o既相就係用佢影架哪

    回覆刪除
  2. how 's your trip? Hope you had a great time in Bohol !!!   Wanna ask for your comment about the snorkelling gear you bought from yahoo. are they good? 

    i am going to Cebu/Bohol from 2 Oct on midnight flight for 7 days, appreciate your other advises in Bohol too.  cheers.

    Many thanks :)

    [版主回覆09/25/2009 00:20:00]我返o黎哪^^ snorkelling gear 我覺得好似唔係好fit我面形咁, 唔知係咪我唔識戴, 定係我塊面扁得滯...我鼻下面有少少入水, 唔係好嚴重, 唔同鼻呼吸都照玩到o既~ 不過我男朋友就好fit, 我諗因人而異 你買左船飛未呢? 我見你星期五飛, 咁係咪會星期六/日搭船入Bohol? 如果你未買飛, 我建議你搵酒店代買或者預早d去買飛, 因為weekend好full的!!! 我地就係唔好彩...明網上訂左飛, 但係因為太多人, 所以都full晒 supercat寫 "purchase before 24 hours" 原來係真架!!! 我地果日miss左8:30am果班船, 跟住等到12:30pm先有船, 隔離weesam一樣full晒! 依個係少少建議! 另外, 如果你想要船家電話, 我都可以俾你架:)

    回覆刪除
  3. 多謝您回覆,我地都係唔買浮潛野啦,因為Philiphines 又會打風呀..都唔知出唔出到海。。。。。 熱 帶 低 氣 壓 芭 瑪 在 晚 上 增 強 為 一 熱 帶 風 暴 。 在 晚 上 十 一 時 , 芭 瑪 集 結 在 雅 蒲 島 以 南 約 160 公 里 , 預 料 向 西 北 移 動 , 時 速 約 18 公 里 , 橫 過 菲 律 賓 以 東 海 域 。  依家心情都有啲影響 我地打算坐落船後趕 OCEAN JET 0600HRS 早船, 頭兩晚book左Hayahay Resort,我會試問下佢地幫手book 船先。您地係唔係都坐半夜機? 您用的船家好嗎? 方便的話請留聯絡方法,唔該晒!  係呢。。。您地會唔會寫下今次既遊記分享一下?

     

     

     

     

     

    [版主回覆09/30/2009 20:53:00]我睇過個風, 同保和島都有一段距離...我諗應該唔會受好大影響o既~~唔好諗咁多, 放鬆心情啦:) 你都係星期五飛, 同我一樣星期六搭船。我諗你都係早d去碼頭買定飛穩陣d 我個船家幾好, 不過可能因為我地冇講價, 價錢應該唔係最平的。2000P包晒所有野~(連guide & mask) 我可以俾佢個電話你, Roy tel:09054280195, 另外, 仲有一位船家在沙灘兜客, 叫Alex, 佢都幾好人, 開價1300P, guide同mask另計, 不過因為我地應承左阿Roy先, 所以冇幫襯Alex。你有興趣都可以打去同佢傾下。佢電話係:09274894985。 會呀, 我會將今次o既旅程寫低, 不過返到o黎太忙, 所以未有時間寫:) 聽日國慶假期, 睇下我一日寫唔寫得晒先

    回覆刪除
  4. Thanks so much AABB, your advises help us a lot!    

    Look forward to your travel blog !!

    Hayahay already reverted to me by email with attached OceanJet E-ticket Receipt pdf

    420P Roundtrip + 100P Scv Charge / person ( non air-con seat)

    they already paid for us and will collect the money from Hayahay.

    Happy National Holiday !!

    [版主回覆10/01/2009 12:02:00]嘩~~原來Oceanjet咁平架乍? 我搭supercat來回850P 既然買左船飛個心就定d啦^^ Hayahay真係好人:) 聽晚就出發哪喎~~祝你一路順風, 日日天氣晴, 玩得開開心心^_^

    回覆刪除
  5. Hello!

    你個mask好抵買呀,想問你同邊個買架?我係拍賣度search到o個d好貴呀

    唔該晒!

    [版主回覆11/01/2009 17:04:00]我之前是在yahoo拍賣買的,不過個post好似冇左... 或者你試下去d運動舖度睇下,我見過都有我依set賣架,價錢都係差唔多~

    回覆刪除
  6. 你個MASK係咩牌子架?

    [版主回覆07/06/2010 16:28:00]我都唔知係咩牌子呀...上網bid返o黎的

    回覆刪除