2009年8月10日 星期一

終於寫晒華東o既遊記!

呼...用左兩日時間, 終於完成埋其餘3日o既遊記, 真係寫死我......
有興趣o既話可以去依度睇, 真係嘔心瀝血呀......
華東日全蝕之旅 網誌全紀錄

經過咁多次旅行之後...我發覺, 有遊記一定要在旅行回來後一星期內寫完。
所以今次我一早在頭一星期寫5日的遊記, 跟住先利用餘下來的weekend, 揀相, 執相, upload相, 到正式post o既時候再加番d補充。我發覺咁樣寫遊記真係快好多同埋冇咁煩。

華東寫完了, 台灣最後果3日仲一路拖......死唔斷氣咁! 因為拖得越耐...記憶就越模糊, 記憶越模糊...就越唔想寫! 我決定今個月內要完成晒所有台灣o既遊記, 等我呀!


沒有留言:

張貼留言