2011年2月4日 星期五

潮遊越南@Day1 【廉價之選 Asian Ruby 3 Hotel】part1.2

Day1 (24 Dec 2010) part1.2

行程: 機場-->Asian Ruby 3 Hotel-->清平食館-->Fanny雪糕


廉價之選 Asian Ruby 3 Hotel


晚上九點左右, 到達左Asian Ruby 3 Hotel, 是一間3星的mini Hotel
大概三四百蚊晚, 不過一d都唔差架



記得上年平安夜去北京, 酒店送左聖誕禮物俾我地
今年去越南, 酒店都送聖誕禮物俾我地^^ (上圖右下)




房間同相片o既一模一樣
最正係有免費Wifi上網~
(反而之後住果間5星大酒店竟然冇!>.<)


洗手間好乾淨, 設備亦很齊全


估唔到Cheap Hotel都有沐浴露﹑牙膏牙刷等


在Reception拎到依張地圖, 勁有用呀!
由於佢show晒大部份o既旅遊景點o既關係, 5日旅程我都係靠晒佢
我將先前自製的「地圖」check point mark返落去適當o既位置, 咁佢就成為左我o既無敵地圖王喇! 哈哈......


胡志明市的電單車汪洋

放低行李之後, 我地就出去搵食!
經過一日舟車勞動後, 我地決定改去最近o既清平食館
由Asian Ruby 3 Hotel 行過去, 大概10-15min左右


可能因為平安夜關係...成街都係電單車! 男女老幼, 都會駕駛電單車
真係有生之年第一次見到咁多電單車! 就算台灣同大陸都未見過依個場面~


與此同時, 街上亦有很多遊客出來過節
條街被滯得水洩不通


依張簡直係「震撼」! 好恐怖的電單車汪洋! 唔係親眼見到我都唔敢相信!!!
圖中果位人兄正在過馬路??
係呀, 在胡志明市好多地方都冇交通燈的, 想過馬路就要靠勇氣同技術




檳城夜市兩旁, 都有很多小販在賣水果


這就是越南特產「牛奶果」, 到越南必試!
這種水果每年只在11月至2月出產, 好似大閘蟹咁
口感有d似「淋chee」, 果肉清甜, 幾好味架~


下一篇
潮遊越南@Day1【清平食館】part1.3



2 則留言:

  1. 唔好意思呀, 又係我呢 我想問下asian ruby 3酒店係咪周圍都有free wifi咖?因為我見佢話如果要用wifi好似要extra收錢, 但我又見你地個個都話有free wifi, 會唔會係得某D房先有呢?

    [版主回覆05/06/2011 12:39:00]um...我係book deluxe o既房, 唔知會唔會因為依個原因呢? 不過如果係有wifi, 應該成間酒店都有check point架, 冇理由剩係特定某d房o既~~ 越南o既cheap hotel真係好, 好多都有wifi, 但係大酒店就衰d, 咩都要收錢~~

    回覆刪除
  2. 你的blog 有好多好用的資料...

    想請問由ruby 3 行去 Sinh Tourist 是否可以經過個公司就行到拉?

    [版主回覆11/25/2012 00:20:20]THANKS~~^^
    係呀, 由Ruby3行去Sinh Tourist, 經過中間個公園就去到了~~

    回覆刪除