2011年2月26日 星期六

潮遊越南@Day3 【百年郵局】part 3.7

Day3 (26 Dec 2010) part3.7

行程: 古芝地道-->New World Hotel Saigon-->錦麗牛肉河-->紅教堂-->中央郵局-->名店街-->精品街-->Quan94-->木碳Pizza


胡志明市中央郵局,前身係火車站,建於19世紀末,由法國建築師設計。大廳內部裝飾華麗,圓頂極富古典氣息。寬闊的大廳兩側是業務辦理櫃檯,中部由外到內依次是環形長椅、紀念品櫃檯和長寫字桌大廳左右兩側的牆上各有一張大地圖,據說是當年法國地理學家手繪。



胡志明咁多個地標中, 我最鍾意就係中央郵局o既建築!
首先係佢o既顏色, 奶杏粉肉色, 好靚~ 另外佢個建築真係好細緻, 古典味濃郁!
齋睇相, 真係以為自己去左歐洲!






建築裝飾:穹頂、圓形花窗、華麗的大吊燈、花型壁燈、電話隔間、立柱裝飾。


門口兩旁均是售賣紀念品的走廊

再入少少, 就見到兩旁有改建而成的櫃員機同電話亭
以前依度係俾人打電報o既地方。新加坡﹑越南﹑澳門等等都可以保存殖民地時期建築物的原貌, 反之, 香港卻只懂拆拆拆, 舊有建築已變成歷史, 依方面, 香港真係要好好向其他國家學習!


右面: 櫃員機


左面: 電話亭





這個電話亭, 令我聯想起監獄探監


咁靚o既地板, 全部都係十九世紀由法國空運過來
已經超過100年歷史, 但而家仲保存得咁好




胡志明像:大廳盡頭牆壁正中懸掛著胡志明的巨幅畫像,與胡志明爺爺合影是很多遊客的第一選擇。




大家在參觀之餘,還可花約3.9港元投寄明信片返港,實在是一份價廉物美的紀念品呢﹗



沒有留言:

張貼留言