2011年2月2日 星期三

Qui & Que

今堂教Qui & Que, 其實Qui之前已經學過, 類似英文o既who/which
e.g. He is a boy who like swimming.



不過今堂教o既係將三句句子用Qui & Que串連埋一齊
阿sir好努力咁用d好學術性o既字眼來解釋俾我地聽, 但係我地聽得一知半解, 滿頭問號

以下就係我堂上抄的NOTES, 你會見到又nature又fonction咁,
sujet, objet等等搞到我一頭霧水!!



最後, 佢用左一個例子, 我地就「叮」一聲明晒!



phase1: C'est un chien.

phase2: Ce chien est à ma fille.

phase3: Elle aime bien ce chien.



C'est un chien    qui est à ma fille    et    qu' elle aime bien
                                                                      (que)



沒有留言:

張貼留言