2011年2月21日 星期一

潮遊越南@Day3 【古芝地道半天遊】part 3.3

Day3 (26 Dec 2010) part3.3


行程: 古芝地道-->New World Hotel Saigon-->錦麗牛肉河-->紅教堂-->中央郵局-->名店街-->精品街-->Quan94-->木碳Pizza


期待已久, 終於摸黑入古芝地道, 好緊張呀!
依個地道好短, 行晒全程只需3分鐘, 明顯係特登做出來俾遊客行的

第一層, 好闊落, 以我o既高度, 直接行就得, 難度不高
第二層, 需要緊貼在我前面的屁股蹲著慢行
第三層, 冇第3層, 所以第2層已經係戲肉



去片!

睇完片後, 入面o既景況就睇相啦!

地道入面又窄又焗, 就算我體型咁細粒都覺得好辛苦!
我前面果個外國人就更加寸步難行啦!
實在很難想像當年約有1,100人長期生活在此,
通往醫療室、司令室、地下防空洞、武器貯藏庫和戰壕等


終於重見光明喇!


這是Bomb Crater, 睇得出d炸彈威力都幾大


係人都知「打仗無啖好食」, 行程安排我地一嚐越軍頂肚的蔘薯,
入口有d似薯仔, 不過較硬身及淡而無味,
蘸點花生碎, 味道會好好多, 食一兩件已飽飽地





好大粒子彈


依度有個paper & rice wine house


可以睇下以前d軍人點樣製作米紙同埋釀米酒






越戰時期越軍長期生活在地底, 所以煮食都在地道裡面, 但因為煮食時會有煙從洞口燻出, 容易被美軍發現, 所以佢地只會在早上或者入夜時才煮食。



行程差唔多去到尾聲, 附近有個士多, 買d 野飲下先


綠豆牛奶雪條 9,000VND ($3.6)
牛奶咖啡 12,000VND ($4.8)
兩樣都好好味!



沒有留言:

張貼留言