2011年2月18日 星期五

潮遊越南@Day2 【貓屎咖啡@Trung Nguyen】part 2.10

Day2 (25 Dec 2010) part2.10


行程: 湄公河-->米紙廠-->美拖油泡象魚餐-->泰山島-->檳椥-->龜島-->923公園-->157海鮮-->便捷超市-->Trung Nguyen


唱完錢, 我地去好出名o既TRUNG NGUYEN COFFEE飲咖啡


隔離就係好出名的kem BACH DANG雪糕, 佢地最出名就係食副有越南特色的椰子雪糕。Address : 26-28 Le Loi, Q1, HCM




因為好出名, 所以一直有好多人慕名而來
不過我地冇試, 都係貓屎咖啡吸引d




侍應遞來menu, 驟眼睇以為係報紙tim, 設計好特別


除了咖啡, 仲有甜品可以叫
不過當日只賣剩藍莓cheese cake:(




LEGENDEE, 認住依個名, 佢就係越南貓屎咖啡o既象徵
想知貓屎咖啡o既淵源, 請去拆解 品味咖啡 : "麝香貓咖啡"


因為我唔係咁受得咖啡因, 所以我揀左PASSIONA
Selected from finest Excelsa and Arabica coffee beans, low caffeine, mild aroma and smooth taste.


街外車來車往, 最神奇係, d電單車竟然鏟到上行人路@@


話明係滴漏咖啡, 需要一滴一滴慢慢等待
左上: LEGENDEE
右下: PASSIONA




話咁快, 我果杯就滴完。滴出來的咖啡只有半滿, 無論「色﹑香﹑味」都屬佳品!
PASSIONA的味道都好濃, 從來未喝過這樣濃郁的咖啡, 一時間唔係太習慣
至於A先生果杯「貓屎」, 味道就更加香濃, 飲落真係有少少似朱古力味, A先生好鍾意, 不過我都係麻麻地


嘆咖啡o既同時, 欣賞下街外的景致
看到嗎? 一家大細都坐同一架電單車, 那個小妹妹坐在最前, 她的神情看來已經習以為常。這種文化實在很特別! 你在香港一定唔會見到的


電單車鏟上行人路, 還變本加厲! 就在食客身邊刷身而過@@


除了「配服」二字, 我還能夠說甚麼?


車山車海


連TRUNG NGUYEN COFFEE的門口都被電單車掩沒了

Trung Nguyen 咖啡專門店 (Le Loi)
地址:26B Le Loi, Quan 1, HCMC (就在Saigon Center對面)
電話:+84 (08) 3825 1270
營業時間:1000-2200
網址:冇




飲完咖啡, 都好夜, 我地打的返酒店
由Le Loi返去, 搭的士用左$22,000VND


返到酒店, 我地聽到一首好熟悉的音樂
原來依首歌在越南都咁出名架, haha




下一篇
潮遊越南@Day2【好味牛奶果】part 2.11





沒有留言:

張貼留言