2011年2月4日 星期五

潮遊越南@Day1 【清平食館】part1.3

Day1 (24 Dec 2010) part1.3

行程: 機場-->Asian Ruby 3 Hotel-->清平食館-->Fanny雪糕


清平食館 - 地道越南小吃

清平食館位於檳城市塲(Cho Ben Thanh) 後面街, 屬於地踎小店。
以「平﹑靚﹑正」的地道越南小吃打出名堂。


入到去, 感覺真係好「地踎」, 衛生程度有如廟街的大排檔




越南o既扎肉出名好味, 依d用荷葉包住o既就係
通常地道食店都會擺左d係度, 可以自便拎o黎食, 埋單先計數


我地一共點左4碟菜:
*蝦蟹肉湯麵
*蔗蝦
*越南春卷
*越式燒蠔
(左上至右下)

味道:

個蝦蟹肉湯麵味道普通啦, 不過d海鮮係幾新鮮o既

蔗蝦反而令我有少少失望, 肉質好霉, 一d都唔彈牙o既?

越南春卷好好味, 炸得好香脆

至於果碟蠔同香港食開o既食法好唔同, 佢放左d花生同蔥係面連埋一齊食,
初初以為會好怪, 點知原來係好正! 食完一隻又一隻~


春卷要用生菜粉絲包住食, 係最正宗o既越南食法


A先生餓到肚都扁, 有得食就開心晒, 話要「啤啤佢」咁話


叫到成枱都係餸, 勁豐富呀


食到有d口渴, 我叫左個越南椰青,
飲一啖就後悔, 好難飲
唔甜之餘, 仲有d辣辣地酸酸地o既味, 我估係未熟


餐飯食左三十萬, 換算港紙百零蚊, 好抵!

THANH BINH 清平食館
地址:140 Le Thanh Ton , District 1, TP HCM.
電話:+84 (08) 3823 2412
營業時間:0700-2400

食飽飽, 我地就慢慢行返酒店。
發現條街越夜越多人, 都成十點幾啦, 但係街上面o既車係有增無減!
睇o黎越南人都係習慣夜瞓o既民族

下一篇
潮遊越南@Day1【法國Fanny雪糕】part1.4




2 則留言:

  1.                 早上好:

                   和春卷一同食的叫做"檬粉"並不是粉絲

                   見到各種食物又令自己好想返娘家呢!

    [版主回覆05/01/2011 01:27:00]呀...對呀! 那些是"檬粉" 我搞錯了, 謝謝你提醒

    回覆刪除
  2. 你好呀,我又入來探訪你啦,上次唔記得問你,你來越南之前係香港有無打定預防針呀,因為我有朋友叫我打定先好去喎?

    回覆刪除