2011年2月4日 星期五

潮遊越南@Day1 【法國Fanny雪糕】part1.4

Day1 (24 Dec 2010) part1.4


行程: 機場-->Asian Ruby 3 Hotel-->清平食館-->Fanny雪糕



法國人Fanny雪糕

返酒店前無意中經過Fanny雪糕店, 原來酒店附近都有一間^^
依間雪糕店係法國人開, 入面d雪糕款式好特別, 又抵食!
呵呵呵...雖然已經食到好飽, 但係食甜品係有第二個胃o既!



越南曾被法國統治, 所以某d法國文化都會傳入越南, 例如飲咖啡同食雪糕
Fanny就係一間法國人開的雪糕品牌, 雪糕款式新穎, 而且味道好好, 所以一直好受歡迎! 雪糕標榜全部用新鮮生果做。有人蔘果﹑草莓﹑榴槤﹑荔枝﹑紅莓﹑熱情果﹑重有新鮮香料玉桂及呍呢嗱。


每逢月頭第一個禮拜五都舉辦雪糕自助餐, 每位VND95,000 (約HK$38)。
真係超抵! 不過可惜我撞唔o岩時間啦~


圖中果個雪糕拼盤, 199,000VND, 約80港紙左右


我叫左杯Fa Balieys, A先生就叫左杯Thunder
兩杯唔單止賣相靚, 仲好好味呀^^


埋單十四萬四, 約HKD58, 在越南o黎講都算係高消費架喇

Fanny雪糕 (Pham Hong Thai 分店)
地址:22 Pham Hong Thai St., Quan 1, HCMC (就在New World Hotel 後面條街)
電話:+84 (08) 3824 4778
營業時間:0830-2400
網址:http://www.fanny.com.vn/



沒有留言:

張貼留言