2011年2月6日 星期日

潮遊越南@Day2 【美拖油泡象魚風味餐】part 2.3

Day2 (25 Dec 2010) part2.3


行程: 湄公河-->米紙廠-->美拖油泡象魚餐-->泰山島-->檳椥-->龜島-->923公園-->157海鮮-->便捷超市-->Trung Nguyen


參加湄公河1天團, $100團費已包埋1餐「湄公河象魚風味餐」。


象魚體大肉多刺少味美,著名的油泡象魚,吃法很新穎。象魚油泡至熟後,豎立著裝盆上桌。然後好似食北京烤鴨一樣,將脆皮魚肉、各種蔬菜醬料用米餅皮包住,醮調料而吃。



依d就係米餅皮, 質地乾而硬, 用之前要浸一浸水


所有團友都坐低晒, 好不熱鬧


同條象魚影返張合照先


條象魚又大又多鱗, 我地都不知從何入手!
對面o既越南男仔同女朋友o黎玩, 興之所至, 仲自己郁手添!
放心, 原來有專人服侍架, 有個越南女仔行埋o黎, 以純熟o既手勢, 三兩下功夫就將條象魚五馬分屍, 包成一條仔好靚o既象魚米紙卷俾我地。


濕透了的米餅皮晶瑩剔透, 口感仲好煙韌tim~
醮魚露食, 真係好好味~

分象魚過程

象魚由專人撕出魚肉, 再用米紙包著青瓜﹑生菜﹑粉絲等等, 成為米卷。用來蘸魚露食, 味道同口感都很好。


今餐都幾豐富, 食o既都係越南特色家鄉菜, 都是一d自己未食過o既味道。
不過碟碟都細細碟, 略嫌唔夠, 我地有6個人都唔係太飽
同枱有一對越南情侶, 一個越南人同埋佢o既日本朋友,
大家聊聊天作個文化交流, 倒有Backpacker的感覺。
越南人比我o既感覺係熱情﹑樂於助人。
我地叫左個椰青, 但係好耐都未到, 果個越南人幫我地用越南話催佢地, 真係出門遇貴人。至於椰青的味道ma......唔好睇佢大大個, 原來同尋晚飲果個一樣咁難飲。


食飽飽, 我地周圍逛下, 影下相




過多冇耐, 又上船lu~




這條河道周圍長滿了這些植物
下身是木材的質地, 上身是翠綠的莖和葉




食飽飽, 加上咁悠閒o既環境, 令人昏昏欲睡


下一篇
潮遊越南@Day2【泰山島:食水果聽音樂坐馬車】part 2.4






沒有留言:

張貼留言