2011年2月7日 星期一

潮遊越南@Day2 【檳椥:坐小船探險】part 2.5

Day2 (25 Dec 2010) part2.5


行程: 湄公河-->米紙廠-->美拖油泡象魚餐-->泰山島-->檳椥-->龜島-->923公園-->157海鮮-->便捷超市-->Trung Nguyen


玩完馬車﹑飲完蜜糖水﹑拎過蜂巢﹑同過毒蛇合照之後, 我地下一站玩咩呢?
前面好多人排隊喎...唔通玩「跳河」?

o我...唔係, 原來係玩坐船仔




仲未排到, 坐下先~
你睇下後面果位阿太幾嘆~



呢條應該係檳椥水道, 坐小船戴越南帽, 感受一下水鄉風情


大家一個跟一個, 好序秩守






越南船家


我地被安排同兩對越南母女同船
小朋友對甚麼都好好奇







又見到依d怪植物








話咁快, 我地已經見到碼頭




美拖


落左小船後, 我地又上返大船



同船依兩個小朋友, 佢地非常精靈活潑
見到我地影相, 佢地就玩哩埋; 我收埋相機, 佢就出返o黎
騎騎笑, 笑得勁開心


我唔俾你影, 我唔俾你影~




依個百厭越南仔, 全程依嘩得叫, 跑跑跳跳, 精地旺盛!
佢阿爸阿媽都見慣見熟咁, 懶得理佢
今次佢仲勁! 竟然坐埋船長個位?


小朋友, 你有冇牌架?




越南人好環保, 膠樽費物利用變咪托, 真係夠創意



下一篇
潮遊越南@Day2【龜島:椰子糖工場】part 2.6







沒有留言:

張貼留言