2011年2月5日 星期六

潮遊越南@Day2 【湄公河 (美拖+檳椥) 1天遊】part 2.1

Day2 (25 Dec 2010) part 2.1

行程: 湄公河-->米紙廠-->美拖油泡象魚餐-->泰山島-->檳椥-->龜島-->923公園-->157海鮮-->便捷超市-->Trung Nguyen


今朝一早, 我地book左Sinh Cafe的1Day Tour。住在Asian Ruby 3 Hotel真係明智o既選擇, 因為由酒店行過Sinh Cafe只係5min左右! 去到已經見到勁多人在等候出發!
因為我係網上預約o既關係...所以要入去同職員登記左先, 職員會幫你編座位, 然後出發張正式o既invoice俾你。大家記住預留5分鐘做依個部驟呀, 如果唔係佢地係唔會俾你上車的! 提提大家: 記得帶埋網上預約果張信用卡去。


越南最大旅行社 Sinh Cafe
http://www.thesinhtourist.vn/
Sinh Cafe係越南最大旅行社, 分店遍佈越南, 幾乎係自由行必瀏覽/必到之地!
在這裡可以訂機票車票或各種Local Tour, 也可以兌換越南盾。
如果你想join Local Tour去著名景點玩, 咁就可以參考下入面o既資料
網上用信用卡訂購行程也很方便

湄公河 (美拖+檳椥) 一天遊 (行程簡介)
Depart at 8:45AM from TheSinhTourist office to My Tho city by air-conditioned bus.

Upon arrival at My Tho, crossing Mekong river by motorized boat, cruising along small creek to Mekong River estuary by row-boat.  Motorized boat ride to Con Phung (Phoenix Island) and stop over a garden restaurant at a local house for Vietnamese lunch.

The motorized boat continue cruising along natural creeks and quiet village in Ben Tre Province. Visit orchards, bee-keeping farm, taste natural honey and honey wine, enjoy tropical fruit, traditional music, see round a distillery, explore the local coconut candy production process, taste candy & coconut pulp.  The tour will end at TheSinhTourist Office at 6:00PM.


人地話, 上車之前, 在Sinh Cafe對面買個法包上車做早餐, 味道very good!
我又有樣學樣, 酒店早餐都唔食, 買法包做早餐, 仲預埋A先生一份tim!
不過有人唔鍾意食包, 係咁埋怨我囉...

其實法包o既味道okay o既, 入面有塊唔知咩肉, 好好味, A先生都讚!
至於芫茜果d配料, 又同個包出奇地夾喎!
美中不足o既係個包唔熱, 凍冰冰, 都唔係人地講o既熱辣辣, 有少少失望呢~


夠鐘我地就上車, 可能因為比較遲到, 所以我地坐在較後的位置。
上到車每人派一枝水, 導遊介紹完自己之後我地就出發!



坐左兩個鐘頭車, 我地來到了碼頭




影返張相先


依張櫈好似好舒服咁


上船前




越南真係一個好識嘆o既民族, 到處都會找到吊床o既蹤影



去片


同好多有河o既國家一樣, 湄公河係越南旅遊必到的景點之一!
片中見到的是船上望到的湄公河景色






沿途一直見到好多Floating House(水上屋), 是漁民居住的。
雖然好多水上居民已經搬左上陸地上,
不過我地當日仲見到有些單位仍然有人居住。




這裡的居民衣﹑食﹑住﹑行都靠這條混濁的湄公河, 好似有d唔衛生





坐15分鐘船後, 我地就o黎到第一個島, 參觀米紙製作過程


下一篇
潮遊越南@Day2【參觀米紙製作過程】part 2.2





2 則留言:

  1.                            有否食"越南法棒"裡面夾帶一些扎肉或其他

                              肉類,再加上一些青瓜之類的蔬菜.味道真的

                              yummy yummy

    [版主回覆05/01/2011 01:25:00]是否「越南法包」? 有呀, 味道真的很好, 好特別! 我到現在還回味中

    回覆刪除
  2. Sinh Tourist 在胡志明有兩個office (分別位於 De Tham St. 及 Pho Duc Chinh St.)
    請問你們等待出發的是在哪一個 ?
    還是在預訂時可以選擇 ?

    回覆刪除