2011年2月19日 星期六

潮遊越南@Day3 【古芝地道半天遊】part 3.1

Day3 (26 Dec 2010) part3.1

行程: 古芝地道-->New World Hotel Saigon-->錦麗牛肉河-->紅教堂-->中央郵局-->名店街-->精品街-->Quan94-->木碳Pizza


尋日俾A先生俄完之後, 今日特登早d起身食酒店送o既早餐。
環境唔錯, 不過冇野食的! 求其填飽個肚就算




經過尋日o既經驗之後, 今日我地醒爬喇!
早好多去到登記, mark位, 仲篇到個前位坐tim!
8:15AM, 準時開車喇!



古芝地道半天遊 (行程簡介)

Depart at 8:15AM for Cu Chi tunnels.  Arrive Cu Chi at 9:30AM. View video film and presentation about Cu Chi tunnels.  On site visit of Ben Dinh tunnels.  Cu Chi tunnels were created since 1948 to assist Viet Nam to combat the French.  Construction of the tunnels continued over the next 25 years until they became an underground city with living areas, kitchens, storage, weapons factories, field hospitals, command centers for the war against American.   For those interested there is an opportunity to fire off rounds from an AK47 or MK16 at the nearby rifle range.

Leave Cu Chi at noon time for Ho Chi Minh City.  Arrive back Ho Chi Minh City at 2:00PM.











今日依個導遊英文好過尋日果個, 佢全程在車上介紹古芝地道o既歷史。
仲講左俾我地知, 胡志明市的電單車有500萬部,
平均每人有2部電單車, 1部用來代步返工, 買2手的;
另1部用來接女朋友, 買新的。

大概1小時45分鐘, 我地就到達古芝地道。


導遊去左買飛


我地就周圍影下相





首先要進入一條隧道


跟住我地被分派到其中一個地穴聽下歷史講解


專人講解越戰歷史及古芝地道的由來
當年越軍為逃過美軍耳目,花20年於叢林挖掘「古芝地道」


古芝地道分3層架, 最深去到三十米
驟眼望落去似螞蟻的窩


接著一個小兵負責示範進入蓋滿樹葉的秘密入口, 入口少於一尺,
見佢輕鬆進出, 遊客爭相一試,
結果體型較大者卡在洞口, 爬出時極之狼狽, 場面爆笑






到我喇! 入面真係好狹窄, 我有樣學樣, 縮晒整個人入去, 把洞口蓋上
裡面漆黑一片, 聞到泥土味
大概1~2秒, 我就出返o黎了!
由於個子比較矮, 需要人扶先出到o黎, 真係狼狽


這裡有一個洞口, 細小得只可以用爬的方法才能入去


咁窄o既洞, 當然冇人會爬入去, 只是在洞口拍照就算 (冇閃光燈)


有閃光燈


依度就搵到一個大d o既入口, 因為太多人, 所以我冇落去, 由A先生代勞吧







沒有留言:

張貼留言