2011年2月8日 星期二

潮遊越南@Day2 【便捷超市買手信】part 2.9

Day2 (25 Dec 2010) part2.9


行程: 湄公河-->米紙廠-->美拖油泡象魚餐-->泰山島-->檳椥-->龜島-->923公園-->157海鮮-->便捷超市-->Trung Nguyen

食飽飯時間尚早, 我地決定去便捷超市度買手信。
由157海鮮搭去便捷超市, Taxi Fee: 65,000VND

一落車, d車多到嚇死人!











對面就係喇! 問題係...點過去呢?





終於成功過到對面喇!!!
真係驚險萬分~


地下好似SOGO咁, 售賣各種乾貨


超市在2樓


入去之前, 一定要在門外寄存行李, 一個袋都唔可以帶入去
唔知以為自己去左賭場呀!

第一件事, 應該係掃越南河粉!
不過我地發現, 原來越南本土出產o既即食麵唔係咁多
反面入口好多其他國家o既麵


韓國麵


泰國麵


終於見到越南麵~
不過依個牌子, 好似香港都有得賣bor
價錢又唔係特別平, 結果我冇買到呀


越南奇趣包裝, 笑到碌地


越南蝦片, 我認為這個係「必掃」手信之一!







依盒笑牛牌芝士, 幾抵喎


超大罐啤酒!!! 有我個頭咁大


越南咖啡, 又係「必掃」手信之一!


在凍櫃俾我發現疑似扎肉o既物體


依條都好似!

不過最後因為唔識睇, 結果都冇買, 留番去扎肉專門店先買啦


越南超市都有衫賣架


相比起其他東南亞國家, 其實越南人都幾重視聖誕節
雖然咁熱, 但係佢地都會戴聖誕帽, 有聖誕裝飾, 有假放, 同埋會上街慶祝
其重視程度絕不比香港遜色喎






這個擠迫的畫面, 同香港平安夜o既尖沙咀係咪冇乜分別呢?


依張相, 見證住我地2010年在越南過了一個熱辣辣的聖誕節
要keep起好好留念


買完手信, d越南盾又用得7788~
差唔多要唱錢喇!
落樓下詢問處, 佢介紹我去對面找換店唱錢,
位置就剛好在Trung Nguyen咖啡專門店隔離
果度兌換率高過機場, 有2,009,000VND (100USD)
唱完錢, 時間尚早, 我地就去左嘆咖啡




下一篇
潮遊越南@Day2【貓屎咖啡@Trung Nguyenpart 2.10






沒有留言:

張貼留言