2011年2月6日 星期日

潮遊越南@Day2 【泰山島:食水果, 聽音樂, 坐馬車】part 2.4

Day2 (25 Dec 2010) part2.4

行程: 湄公河-->米紙廠-->美拖油泡象魚餐-->泰山島-->檳椥-->龜島-->923公園-->157海鮮-->便捷超市-->Trung Nguyen


品嚐水果大餐

美拖是熱帶水果之鄉, 盛產熱帶水果如菠蘿﹑龍眼﹑芒果﹑椰子﹑榴槤﹑紅毛丹﹑木瓜等等。行程其中一站就係帶我地品嚐水果, 聽地道音樂。


因為d水果太鮮甜, 我一坐低就掛住食, 食到一半先記得影相







享用水果大餐時, 當地人為你獻唱越南民謠。

越南樂器演奏+類似粵曲腔調唱法的歌唱表演。真係唔係人人識欣賞


坐馬車

唔知點解無啦啦要坐馬車, 不過有得坐就唔理。
$100玩咁多樣野, 真係幾抵呀!




架馬車好dun, 櫈都未坐暖就要落車, 不過真係好好玩



坐完要同馬仔合照先


工作人員沿路返去, 準備接載下一團遊客


落車又見到d小檔攤賣d越南野


我係o黎「運吉」o既




依d大補酒, 入面全部都係毒蛇蝎子, 你敢試冇?



除左水果, 蜂蜜都係依度o既特產。
我地又被安排坐低, 品嚐柑桔蜜﹑食糖椰絲﹑nuts


依個蜜糖真係好正, 飲完一杯唔夠喉。
d nuts都幾好味, 全部鍾意都可以買返屋企做手信。
除左食, 仲有美容護膚功效的椰油同蜜糖膏, 真係夠晒全面!




無啦啦又會有pat蛇係度o既? 有咩用呢? 好戲在後頭


雖然在泰國﹑印尼等已經拎過依個「巢」, 但係咁難得, 我都係要拎一次


鬼叫你窮呀, 頂硬上~!


認唔認得佢呢? 頭先條蛇呀, 哈哈哈
真係俾我估中左, 係用o黎咁用o既~
以前我去印尼o既時候已經試過放條蛇上頸合照, 所以今次冇影到。


下一篇
潮遊越南@Day2【檳椥:坐小船探險】part 2.5






2 則留言:

  1. 島上是沒有車的,只有用馬車。

    [版主回覆04/19/2011 00:04:00]哈, 原來係咁~~咁果度空氣一定好好喇~

    回覆刪除
  2. 咁正o既遊記連我都未寫過!真係好精彩!

    [版主回覆04/19/2011 00:03:00]多謝你呀方SIR~其實我依d遊記都唔算得上d咩...你果d詳盡好多呀~~多謝你個blog咁多資料, 如果唔係我都去唔到咁多好地方^^

    回覆刪除